משטרת ישראל

"כספומט" סמים באמצעות חור בקיר, בחצר בית בלוד
אליה פרג'ון7.5.24
0
0
0
שוטרי ובלשי תחנת לוד ניהלו לאחרונה חקירה סמויה בחשד לסחר בסמים מסוגים שונים במתחם בשכונה בעיר.
בתוך כך, אמש ביצעו השוטרים יחד עם לוחמי מג״ב וכלבני המחוז פעילות במקום תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים והבחינו בעסקאות בזמן אמת באמצעות ״כספומט״ חור בקיר בחצר הבית תמורת כסף מזומן ועצרו לחקירה 2 תושבי המקום ובנוסף 3 קליינטים.
כאמור, בחיפוש במתחם חשפו השוטרים חומרים החשודים כסמים במשקל של עשרות גרמים מסוג הרואין וקריסטל מחולקות למנות.
בסיום החקירה נכלא אחד החשודים ומעצרו הוארך בהימ״ש עד לתאריך 12.5.24 בהתאם לצורכי החקירה.
מצ"ב סינק קצין בילוש ומודיעין רפ״ק ארז לבהר ותמונות, קרדיט צילום דוברות המשטרה
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
