אוהד קאב, דוברות משלחת ישראל לאו״ם

ארדן: "אם תוענק לרשות הפלסטינית מעמד של מדינה, זה יוכיח שהאו"ם מתגמל טרור"
פז אבוחצירה6.5.24
6
0
0
שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן התייחס להצבעה הצפויה השבוע בעצרת האו"ם, לצורך הענקת מעמד וזכויות של מדינה דה פקטו, לרשות.
ארדן: "הפלשתינים שוב מנצלים את הרוב האוטומטי ואת הרקבון המוסרי של האו״ם. לאחר שנכשלו לקבל מעמד של מדינה חברה דרך מועצת הביטחון כנדרש, הם עוקפים את המועצה תוך רמיסת כל הכללים ומביאים ההחלטה לעצרת הכללית.
אם תעבור, ההחלטה לא תשנה דבר בשטח אלא תוכיח כמה שהאו״ם מנותק מהמציאות ומתגמל טרור.
כיוון שהיוזמה מנוגדת לצ'ארטר האו״ם, אם היא תאושר- אני מצפה שארצות הברית תחדל לחלוטין מלממן את האו״ם ומוסדותיו, בהתאם לחוק האמריקאי".
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
