ערוץ 14

ח"כ ואטורי לבועז גולן: דרכו של גלנט בליכוד הסתיימה
פז אבוחצירה5.5.24
65
0
0
ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד) התראיין לבועז גולן בתוכנית 'האולפן הפתוח' בערוץ 14, והתייחס ל-"קווים האדומים" שהציב גלנט, על רקע הירי לכרם שלום.
ואטורי: "אני חושב שדרכו של גלנט הסתיימה בליכוד, אם הוא יבחר ולא יבחר, הבוחרים יראו לו את הדלת החוצה. מאוד כועסים עליו, שואלים אותי: 'הכנסתם מישהו לליכוד והכל הוא עושה הפוך'. גם במינויים שלו. וינטר שוב נשאר בחוץ, והמינויים ממשיכים את הקונספציה. אנחנו לא נהיה חותמת גומי ונעשה את הפעולות שצריך כדי למנוע את זה".
65
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
