דוברות המשטרה 

לוחמי מג"ב סיכלו חדירה של 32 שב"חים בדרום
אליה פרג'ון1.5.24
0
0
0
הלילה, לוחמי משמר הגבול של מערך היישובים בגזרת הדרום נערכו מבצעית וכחלק מהמבצע החילי בפיקודו של מפקד משמר הגבול ניצב בריק יצחק לאכיפת עבירות של כניסה ושהייה בלתי חוקית בשטחי המדינה.
כאמור, במסגרת ההיערכות פעלו הכוחות על תוואי חומת ההפרדה במקביל לכביש 358 שסמוך למושבים שקף ואליאב שם הפעילו הכוחות אמצעיים טקטיים טכנולוגיים מתקדמים באמצעותם זיהו קבוצה של 32 שוהים בלתי חוקיים אשר מנסים לחצות את חומת ההפרדה ולחדור לשטחי המדינה.
הלוחמים הגיבו במהירות, מנעו את החדירה ועצרו את כל ה-32 חשודים שהינם שוהים בלתי חוקיים.
העצורים שנתפסו הועברו להמשך חקירה במשטרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
