
"אם תהיה עסקה שהיא עצירת הלחימה, לממשלה אין זכות קיום"
ח"כ יצחק קרויזר, יו"ר סיעת עוצמה יהודית התייחס לדיווחים על המו"מ המתקדם בין ישראל לארגון הטרור חמאס ואמר:
"אנחנו מחכים חמישה חודשים למוצא פיו של הנאצי סינוואר ושוכחים שאיתם מדברים רק בהשמדה.
כשפעלנו כך חמאס התחנן לעסקה. מהרגע שהתפיסה השתנתה שאנחנו מתמהמהים על רפיח הוא מקשיח עמדות ואנחנו לא רואים את החטופים שלנו. ההיסוס הזה פוגע גם בלוחמים שלנו.
אם תהיה עסקה שהיא עצירת הלחימה, לממשלה אין זכות קיום. אין ויכוח גם בקבינט המצומצם על הצורך בכניסה לרפיח וכיבוש ציר פילדלפי".
בנוסף, התייחס קרויזר על מינויי הרמטכ"ל ואמר: "לרמטכ"ל אין כרגע את המנדט למנות קצינים נוספים ולעצב את דמותו של צה"ל בעתיד.
יש במטכ"ל ובדרגות הנמוכות יותר אנשים ראויים וכאלו שלא קודמו כי יש להם תפיסת עולם של השמדת האויב".
את הדברים אמר היו"ר אצל משי וגדלוביץ ברדיו קול ברמה.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
