יונתן סינדל, פלאש 90

מספר טילי נ"ט נורו לעבר דוב"ב שבגליל העליון | אין נפגעים ולא נגרם נזק
פז אבוחצירה30.4.24
0
0
0
מספר טילי נ"ט ששיגר חיזבאללה, נפלו בשטח פתוח בדוב"ב שבגליל העליון.
לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
כוחותינו תקפו את מקור הירי. (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
