דוברות המשטרה

שני עצורים בחשד להפרות סדר ותקיפת שוטרים בהפגנה מול ביתו של גנץ
פז אבוחצירה26.4.24
22
0
0
המשטרה עצרה שני מפגינים במחאה מול ביתו של השר בקבינט המלחמה, בני גנץ, בחשד להפרת הסדר הציבורי ובתקיפת שוטרים.
במהלך ההפגנה הבעירו המוחים מדורות סמוך למתחם ציבורי ואבוקות.
מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש המחאה אך תגלה אפס,סובלנות להפרת הסדר הציבורי".
22
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
