
משרד הבריאות מודיע על חובת הרתחת מים במושבה בצפון
אליה פרג'ון26.4.24
0
0
0
בעקבות חריגות באיכות המים, מודיע משרד הבריאות על חובת הרתחת מים לפני שתייה, בישול, הכנת תרופות וצחצוח שיניים ביקנעם המושבה.
ניתן להשתמש במים לצרכי רחצה וסניטציה.
משרד הבריאות הנחה את ספק המים לבצע פעולות לתיקון התקלה ולבצע בדיקות של איכות המים.
הנחיה זו תקפה עד להודעה חדשה.
שירה סולומון
דוברת משרד הבריאות
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
