
היועמ"שית מונעת מהקבינט לדון בחוק אלג'זירה | קרעי: בושה וחרפה, הם מסכנים את לוחמינו
שר התקשורת הד"ר שלמה קרעי תקף את היועמ"שית בכך שהיא מונעת מהקבינט המדיני-ביטחוני לדון בחוק אלג'זירה, שאושר בכנסת.
קרעי: "היועצת המשפטית לממשלה נותנת רוח גבית לאלג׳זירה בדחיינות שלה, בדיונים ההזויים שהיא מבקשת לקיים ובדרישות המופרכות שהיא כופה עלינו בניגוד לחוק.
כבר ביום חמישי שעבר, הועברו כל חוות הדעת וההנחיות למל״ל, ונקבע כי הנושא יעלה לישיבת הקבינט הקרובה. אתמול, לאחר שנקבעה ישיבת קבינט, דרשו בייעוץ המשפטי לממשלה גם את טיוטת הצווים עצמם וקיבלו כבר אתמול. זה לא הספיק להם והם ביקשו לכנס דיון בשאלת זכות השימוע(!) לאויבי המדינה ובנוגע לעתירה שהוגשה כנגד החוק…
למרות כל הלחצים מצד ראש הממשלה, המל״ל ומצידי, היועמ״שית לא איפשרה להעלות את הסגירה לישיבת הקבינט היום. היא תאפשר זאת ברוב טובה כנראה בישיבה הבאה…
בהרב מיארה עושה חיים קלים לאויבינו ועומדת בפרץ כנגד כל הנסיונות שלנו להגן על לוחמי צה״ל ומדינת ישראל מפני שופרות החמאס… בינתיים, הם ימשיכו לסכן את לוחמינו ולהסית כנגד מדינת ישראל באין מפריע, עם תעודות של לשכת העיתונות הממשלתית הישראלית. בושה וחרפה.
נמשיך להיאבק עד למימוש החוק וסגירת אלג׳זירה".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
