תיעוד מבצעי מד"א

גבר כבן 26 במצב בינוני בעקבות צינור גז שהתלקח בבני ברק
אליה פרג'ון25.4.24
1
0
0
לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על צינור גז שהתלקח בתוך מבנה ברחוב שאול המלך בבני ברק. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שיבא-תל השומר גבר בן 26 במצב בינוני עם כוויות דרגה ב' בפנים ובגפיים.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
