
צבא ארה"ב: "יירטנו טיל בליסטי ו-4 כטב"מים ששיגרו החות'ים מתימן"
תום אברמסון25.4.24
3
0
0
פיקוד המרכז של צבא ארה"ב מסר הלילה כי כלי שיט של כוחות הקואליציה נגד המורדים החות'ים יירט במפרץ עדן טיל בליסטי נגד ספינות ששוגר מאזור בתימן שבשליטת שלוחי איראן.
עוד נמסר כי ככל הנראה הטיל שוגר לעבר הספינה האמריקנית MV Yorktown, שעליה היו 22 אנשי צוות - 18 אמריקנים וארבעה יוונים.
לא היו נפגעים ולא נגרם נזק בתקרית. (צילום: ארכיון)
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
