תיעוד מבצעי מד"א 

גבר כבן 50 במצב קשה לאחר שאיבד את הכרתו במהלך נהיגה בנס ציונה
אליה פרג'ון24.4.24
1
0
0
נס ציונה: בן 50 איבד את הכרתו ברחוב ועבר החייאה
צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו פעולות החייאה בגבר כבן 50 שעבר דום לב בצומת הנפת הדגל בנס ציונה.
חיים שולדינר חובש איחוד הצלה סיפר: "יחד עם צוותי רפואה נוספים ביצענו פעולות החייאה בגבר כבן 50 לאחר שאיבד את הכרתו במהלך נהיגה.
לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים אסף הרופא כאשר מצבו מוגדר בשלב זה קשה".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
