ארכיון | חיים גולדברג, פלאש 90

"הודיע כי רוצה להיות שהיד" | ערבי איים להרוג את הצוות הרפואי בביה"ח
אליה פרג'ון24.4.24
30
0
0
שוטרי תחנת חיפה איתרו ועצרו צעיר שאיים להרוג את הצוות הרפואי בבית החולים והודיע כי הוא רוצה להיות שהיד.
הערבי, תושב הכפר עילוט בן 25, המוכר למשטרה הגיע לקבלת טיפול רפואי , לטענתו לא קיבל יחס הולם מהצוות הרפואי ועזב בזעם את המקום ,
זמן קצר לאחר מכן התקשר לבית החולים והודיע כי הוא חוזר עם נשק בכדי להרוג את הצוות הרפואי וכי הוא רוצה להיות שהיד ,
כוחות ממשטרת חיפה במחוז חוף פעלו לאיתורו תוך שימוש באמצעים ופעילות מודיעינית שהובילה לאיתורו ומעצרו בסמוך לבית החולים ,
המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו.
30
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
