
0:00 / 0:00
כוחות המילואים שפעלו בגבול הצפון, גויסו להמשך הלחימה בעזה | צפו
אליה פרג'ון24.4.24
1
0
0
צה"ל גייס שתי חטיבות מילואים להמשך משימת ההגנה וההתקפה ברצועת עזה תחת פיקוד אוגדה 99.
החטיבות שפעלו עד כה בגבול הצפון נערכו בשבועות האחרונים למשימתן ברצועת עזה.
כחלק מהמוכנות לפעילות ברצועה, חטיבת ׳כרמלי׳ (2) של עוצבת המפץ (146) וחטיבת ׳יפתח׳ (679) של עוצבת הבשן (210) הגבירו כשירות ברצף אימונים בגזרה הצפונית והדרומית.
הלוחמים תרגלו טכניקות קרב ולמדו את עיקרי התובנות והלקחים מהלחימה והתמרון ברצועת עזה עד כה.
חטיבת ׳כרמלי׳ (2) קיימה תרגיל חטיבתי בצפון, במהלכו תרגלו לוחמי צוות הקרב החטיבתי תרחישים שונים בהובלת המרכז הלאומי לאימונים ביבשה (מל״י).
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
