רמב"ם

תרגיל יתקיים היום בבית החולים רמב"ם | כל הפרטים
אליה פרג'ון18.4.24
0
0
0
הבוקר בין השעות 8-11 יתקיים בבית החולים רמב"ם תרגיל של אירוע רב נפגעים. (התרגיל תוכנן ע"י פיקוד העורף כחלק מהתכנית השנתית של מוכנות בתי חולים, ולא כתגובה לאירועים האחרונים בצפון). במהלך התרגיל צפוי עומס רב בחדר המיון ובכניסות לבית החולים, וכן בחנייה של בית החולים. הציבור נקרא לגלות סבלנות לזמני טיפול המתנה ארוכים מהרגיל בחדר המיון. הפעילות של מרפאות החוץ השונות תתקיים כסדרה.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
