
לאחר המתקפה מאיראן | זאת הקריאה לציבור לקראת השבת הקרובה
אליה פרג'ון17.4.24
14
0
0
גדולי הרבנים בציונות הדתית יצאו במכתב לכל קהילות ישראל להודות על הנס הגדול במתקפה של איראן.
במכתב שהוציאו היום הרבנים הם כותבים:"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו". לאחר ליל הטילים והכטב"מים, נודה יחד לקדוש ברוך הוא על הניסים שעשה עימנו כשהוציאנו ממצרים וגם על הניסים שהוא עשה לנו בשנה הזאת.
אנו פונים למתפללים בבתי הכנסת בכל קהילות ישראל, לומר בתפילת שחרית בשבת הקרובה פרשת 'מצורע', את מזמור קל"ו בתהלים: "הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו" ('הלל הגדול').
כמו כן מסבירים הרבנים כיצד לומר את המזמור:"כל הציבור יאמרוהו יחד כאחד בפתיחת ההיכל.
כך נודה כולנו להקדוש ברוך הוא על הטוב והחסד שגמל איתנו".
14
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
