
47 בני אדם נפגעו משאיפת עשן בבני ברק | תיעוד
כשבעה אופנועים עלו באש בחצר בניין בן חמש קומות ברחוב צבי הרלינג בבני ברק, כתוצאה מכך נפגע מספר רב של אנשים משאיפת עשן.
חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו 47 נפגעים לבתי החולים בילינסון, שניידר ושיבא. מצב אחד מהנפגעים מוגדר כבינוני, ומצב השאר קל.
פאראמדיק מד"א ענבר גרין ופאראמדיק מיחידת האופנועים של מד"א יששכר ויס סיפרו: "הגענו למקום בכוחות גדולים מאוד של אופנועי חרום של מד"א, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכונני תגובה מיידית. ראינו עשן סמיך בחצר הבניין. העשן חדר לדירות ולחדר המדרגות.
מהדירות חולצו גברים נשים וילדים, פרסנו את כוחות הרפואה של מד"א בשטח וערכנו מיון ראשוני לנפגעים. גבר בשנות העשרים סבל משאיפת עשן ונזקק לסיוע נשימתי, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים כשמצבו בינוני ובהכרה מלאה. מהמקום פונו 46 נפגעים נוספים משאיפת עשן כולם בהכרה מלאה ובמצב קל".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
