אלירן פרנקו

הטמטום נמשך | המחבל שטופל בהדסה, אושפז ב"אסותא אשדוד"
אליה פרג'ון11.4.24
34
0
0
מחבל הנוחבה שהיה מאושפז בבית החולים הדסה עין הצופים בירושלים היה אמור לעבור למתקן אשפוז אך במקום זאת הוא הוחזר לבית החולים 'אסותא' באשדוד. כזכור לפני כיומיים הגיע האב השכול הרצל חג'ג', לבית החולים על מנת למחות נגד הטיפול במחבל ותיעד את חדרו של המחבל והשמירה של כוחותינו עליו בבית החולים. לאחר פרסום הסרטון בחדשות 0404 אשר גרר ביקורת קשה על הטיפול במחבל, הוציאו הודעה לתקשורת ונאמר כי המחבל יועבר למתקן אשפוז ביטחוני אך בפועל, מילים לחוד ומעשים לחוד.
ביה"ח הציבורי אסותא אשדוד: "מדובר במחבל שהובא ונמצא באחריות משרד הבריאות, הצבא וייתר גורמי הבטחון. ביה"ח לא מכיר או מעודכן בנסיבות מעצרו של מחבל זה או אחר וביה"ח איננו צד היכן יטופל. ככל שיש שאלות בנושא - נכון לפנות למשרד הבריאות".
34
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
