
0:00 / 0:00
נערים אבדו בטיול שנתי בצפון הארץ - מסוק וטרקטורונים הוזנקו לחלץ אותם | צפו
פז אבוחצירה9.4.24
1
0
0
שוטרי המחוז הצפוני הוקפצו אתמול לאחר שהתקבל דיווח ממורה בבית ספר, שבזמן טיול שנתי בנחל תבור, חמישה תלמידים איבדו את דרכם ולא ניתן לתקשר עמם.
לאחר מספר שעות, השוטרים הצליחו לאתר את הנערים, כששלושה מהם אותרו בשטח והמסוק איתר שניים נוספים, נחת בשטח פתוח וחילץ אותם.
מהמשטרה נמסר: "לאחר מספר שעות של סריקות הצליחו השוטרים בשטח לאתר שלושה מהנערים בעוד המסוק הצליח לאתר את שני הנערים הנוספים כשהם בשטח הפתוח. המסוק ביצע נחיתה בשטח פתוח סמוך אליהם וחילץ את התלמידים לחפ"ק המשטרתי בשטח".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
