Jamal Awad/Flash90

כלי תקשורת עזתי: סגן מנהל הוואקף בירושלים, שוחרר לאחר מעצר מנהלי
אליה פרג'ון7.4.24
5
0
0
כלי תקשורת עזתי מדווח כי מדינת ישראל שחררה את סגן הווקף בירושלים, השייח' נאג'ם בכיראת לאחר מעצר מנהלי של ארבעה חודשים. כזכור, השייח' נעצר בתחילת ינוארבחשד לחברות בארגון הטרור חמאס ובעבירות טרור. בכיראת נחשב לדמות בכירה מאוד בהר הבית.
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
