דוברות מד"א 

שריפה פרצה בשני בתים באשקלון | 2 גברים במצב בינוני-קשה
אליה פרג'ון4.4.24
1
0
0
לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על שריפה ב-2 בתים ברחוב זבולון באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, 2 גברים כבני 68 ו-55 במצב בינוני-קשה, עם שאיפת עשן. עדכון בהמשך במידת הצורך. טל
חובש רפואת חירום במד"א יצחק אלבז סיפר: "הגענו למקום וחברנו לכוחות הכיבוי, ראינו 2 בתים סמוכים אחד לשני שעולים באש. 2 גברים סבלו משאיפת עשן. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבם בינוני עד קשה. כוחות מד"א ערוכים במקום להעניק טיפול רפואי במידת הצורך".
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
