דובר צה"ל

נתניהו בשחרור מבית החולים על האירוע בעזה: "מקרה מצער של פגיעה לא מכוונת בחפים מפשע"
אליה פרג'ון2.4.24
8
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו השתחרר לפני זמן קצר מבית החולים לאחר ניתוח הבקע שעבר. כאמור, נתניוה אמר בעת יציאתו בנוגע לאירוע הטרגי בו נהרגו ארבעה עובדי ארגון המטבחון והעולמי" ואמר: "לצערנו ביממה האחרונה היה מקרה טראגי של פגיעה לא מכוונת של כוחותינו באנשים חפים מפשע ברצועת עזה, זה קורה במלחמה אנחנו בודקים את זה עד תום ונעשה הכל שדבר כזה לא יקרה שוב".
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
