
ההוצאות של הישראלים בארנקים דיגטליים בחודש פברואר, שברו שיא חדש
נתוני חברת שבא (שירותי בנק אוטומטיים), המפתחת ומנהלת את מערכת התשלומים הלאומית בכרטיסי אשראי בישראל, מצביעים על כך שיחד עם התאוששות המשק, נמשך קצב הגידול בהוצאות ובשימוש של הציבור הישראלי בארנקים הדיגיטליים, שהינם פלטפורמת תשלום לכרטיסי אשראי, ובחודש פברואר 2024 נרשם שיא חדש של הוצאות בהיקף כולל של 4.591 מיליארד ₪. מדובר על עלייה של יותר מ-2.1 מיליארד ₪ ושל 87.3% בהוצאות בארנקים דיגיטליים לעומת פברואר 2023 שבו סך ההוצאות עמדו על 2.451 מיליארד ₪.
שבא מפרסמת את נתוני ההוצאות בארנקים הדיגיטליים בישראל לראשונה מאז תחילת מלחמת "חרבות ברזל" ב-7 באוקטובר 2023. לראשונה, מאז החלו לפעול ארנקים דיגיטליים בישראל לפני יותר משנתיים וחצי, בחודש אוקטובר 2023, נרשמה ירידה בנתוני השימוש בארנקים. בחודש זה נרשמה ירידה של 9.2% לעומת נתוני ההוצאות באמצעות ארנקים דיגיטליים בחודש ספטמבר 2023. באוקטובר ההוצאות בארנקים הדיגיטליים הגיעו לסכום של 3.457 מיליארד ₪ (ממוצע יומי של 111.534 מיליון ₪) לעומת 3.808 מיליארד ₪ בספטמבר 2023 (ממוצע יומי של 126.945 מיליון ₪). בחודש נובמבר היקף ההוצאות בארנקים דיגיטליים הגיע ל-3.912 מיליארד ₪ (ממוצע יומי של 130.395 מיליון ₪), בדצמבר 2023 הסכום עמד על 4.528 מיליארד ₪ (ממוצע יומי של 146.071 מיליון ₪), בינואר 2024 היקף ההוצאות הגיע ל-4.571 מיליארד ₪ (ממוצע הוצאות יומי של 147.459 מיליון ₪).
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
