יוסי שקל

רבע גמר גביע המדינה: פפיר ישפוט בסמי עופר, גרינפלד במושבה
תום אברמסון31.3.24
0
0
0
ארז פפיר שובץ לנהל את המשחק במסגרת רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה למכבי נתניה - כך עדכן איגוד השופטים.
הבינלאומי אוראל גרינפלד ינהל את ההתמודדות במושבה בין מכבי פ״ת למכבי ת״א, את המשחק בין הפועל פ״ת להפועל ב״ש ישפוט נאאל עודה.

0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
