דובר צה"ל

"תהיה כניסה לרפיח, זה ברור. הגדרנו מטרות מאוד ברורות. יש עוד גדודי חמאס שצריך לחסל"
אליה פרג'ון28.3.24
0
0
0
חברת הקבינט השרה מירי רגב התייחסה להחלטתו של גדעון סער להתפטר: ״אני חושבת שההחלטה של גדעון סער לצאת - מוטעית. יש תחושה בציבור של ׳די!׳, מספיק. הציבור רוצה לתת לצה״ל לנצח ולהחזיר את החטופים״ עוד אמרה: ״כולנו מבינים את הבעיות והפערים אבל כולנו גם מבינים את גודל השעה, לא נפתור את הסוגיה בת 75 השנים ברגע אחד עכשיו״.
בנושא רפיח אמרה רגב: ״תהיה כניסה לרפיח, זה ברור. הגדרנו מטרות מאד ברורות. יש עוד גדודי חמאס שצריך לחסל. יש לנו כבוד לארה״ב אבל לממשלת ישראל בסוף יש אחריות לביטחון. אנחנו לא עוזבים את עזה עד שלא נסיים את הסיפור של רפיח וגם אחרכך השליטה הביטחונית תהיה בידי צה״ל, חמאס או הרשות לא יכולים להיות שם. הערב יש ישיבת קבינט ואגיד את דברי״.
את הדברים אמרה רגב לפתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל.
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
