אבי אוחיון, לע"מ

בשבוע הבא: משלחת ישראלית תצא לשיחות בארה"ב
אליה פרג'ון28.3.24
3
0
0
ימים לאחר הודעת ישראל כי המשלחת הישראלית לא תצא לארה"ב לאחר האמריקאים לא הטילו וטו נגד הפסקת האש באו"ם כעת דווח כי המשלחת הישראלית תצא כבר בשבוע הבא לארה"ב להמשך השיחות על הסכם החטופים מול ארגון הטרור חמאס והמשך הלחימה ברצועה.
3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
