יונתן זינדל, פלאש 90

בן גביר: "הפנייה של שר הפנים לרה"מ בעניין הכנסת הפועלים מיו"ש מטרידה מאוד"
פז אבוחצירה27.3.24
6
0
0
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס לפנייה של שר הפנים משה ארבל, לרה"מ, בנושא הכנסת פועלי בניין משטחי הרשות לישראל.
בן גביר: "פנייתו הבהולה של שר הפנים ארבל לרה"מ נתניהו לבחון את כניסתם של אלפי פועלי בניין מיו"ש לשטח ישראל - מטרידה מאוד.
השר ארבל כנראה שכח באיזה תקופה רגישה אנחנו נמצאים, ומה ההיבטים הביטחוניים והמסוכנים שיכולים להיות בעקבות הכנסת אלפי פועלים מיו"ש.
בין אותם פועלים "תמימים" הרוצים סה"כ להתפרנס נמצאים מחבלים שרוצים לרצוח ולפגע, אסור לנו לפעול לפי הקונספציה הישנה ולאפשר זאת. בשביל לפתור את מצוקת הבנייה אפשר להזרים פועלים מהודו וסין".
6
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
