
״שאף אחד בעולם הערבי לא יבנה על קרע בין ישראל לארה״ב״
שר החוץ וחבר הקבינט מדיני ביטחוני ישראל כ"ץ, התייחס להימנעות של ארה"ב להטלת מהטלת הווטו והאינטרס הישראלי להגנה: ״ההימנעות של ארה״ב מהטלת ווטו - מאכזבת מאד. נכון שארה״ב הסבירה שזה מגיע יחד עם הדרישה לשחרור החטופים אבל בערבית זה נשמע אחרת, בערבית זה נשמע שארה״ב כבר לא עם ישראל. ברור שסינוואר מקשיח את העמדות שלו אחרי ההצבעה הזו״ עוד אמר: ״שוחחתי אתמול במשך שעתיים עם שרת החוץ של גרמניה ואני משוחח עם מנהיגים נוספים ברחבי העולם ואני יודע שאני מייצג את העם היהודי ותפקידי להגן על העם היהודי, זו החובה שלי. נכון, זו ארה״ב והיא הידידה הכי גדולה שלנו, אבל אנחנו וראש הממשלה חייבים ליישר אליהם עיניים ולזכור שהאינטרס שלנו להגן על עצמנו. שאף אחד בעולם הערבי לא יבנה על קרע בין ישראל לארה״ב״ על הכניסה המתעכבת לרפיח אמר: ״אף אחד לא ימנע מאיתנו לפעול ברפיח, אנחנו נשיג את המטרה בדרך הכי נכונה. אנחנו מבינים את החשש לגבי מיליון אנשים שהזזנו מצפון לדרום, אבל נטפל בזה״.
את הדברים אמר השר כ"ץ לאבי רצון ברדיו גלי ישראל.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
