משטרת ישראל

"תקפו את השוטרים כי הנהג נתפס כשהוא לא הוציא רישיון מעולם"
אליה פרג'ון25.3.24
9
0
0
שוטרי תחנות נתניה ושדות פתחו הלילה בסריקות עם קבלת דיווח בדבר רכב ללא לוחית זיהוי המנסה להימלט מלוחמי מג"ב.
לאחר שהשוטרים עצרו את הרכב ומבדיקת פרטי הנהג עלה כי נהג הרכב לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.
נהג הרכב - תושב אור עקיבא החל להתעמת עם השוטרים ובמקביל הזעיק רכב נוסף בו שהו בני זוג - תושבי כפר יונה ונתניה אשר עם הגעתם למקום החלו בתקיפת השוטרים.
שוטרים שהוזעקו כאמור למקום עצרו את החשודים לחקירה ובתום שימוע נתפס רכבו של הנהג למשך 30 יום.
9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
