0404

קצת צדק אמריקאי: אונר"א לא תקבל מימון עד 2025
אליה פרג'ון20.3.24
2
0
0
סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת כי לאחר ההסכם שנחתם בין הבית הלבן לקונגרס, סוכם כי במשך שנה הארגון לא יקבל מימון מארה"ב ולאחר מכן, במרץ 2025 ידונו איך להמשיך ולעזור לעזתים בסיוע ההומניטרי.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
