דובר צה"ל 

אלוף במיל': "הרמטכ"ל צריך לעשות מאמץ כדי לא לבצע את סבב המינויים בצה"ל למעט חריגים כשאין ברירה"
אליה פרג'ון18.3.24
2
0
0
מפקד זרוע היבשה לשעבר, האלוף במיל' יפתח רון טל, התייחס למינויי הרמטכ"ל בזמן מלחמה ואמר: "הרמטכ"ל צריך לעשות כל מאמץ כדי לא לבצע את סבב המינויים בצה"ל למעט חריגים כשאין ברירה. קודם כל מהטעם הפרקטי - מח"ט שנלחם בעזה ועכשיו עוסקים בעתידו מפנה חלק מתשומת הלב שלו לנושא המינוי הבא שלו כי הוא בנאדם. לאחר ההחלטה על המינוי באופן טבעי הוא יתחיל לעסוק בתפקיד הבא שלו ואנחנו רוצים מפקדים שכל כולם במאה אחוז במלחמה. דבר שני אנחנו רוצים את האנשים עם הניסיון הכי גדול ואני לא מצליח להבין זאת, מה יקרה אם המפקדים בצה"ל שגם ככה יש להם את הקדנציות הקצרות בעולם יחכו עם המינוי ל-2025?"
את הדברים אמר האלוף במיל' לפתחי וזמרי ברדיו גלי ישראל.
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
