דובר צה"ל עדכן הבוקר כי, כוחותינו פועלים לסיכול טרור ומעצר מחבלים במרחב בית החולים שיפא בעזה, זאת בעקבות מידע מודיעיני שמעיד על הימצאות מחבלים בבית החולים ושימוש בתשתיות בית החולים להוצאת פעולות טרור".
"במסגרת הפעילות, במהלך הכיתור נפתחה אש על ידי מחבלים מתוך מתחם בית החולים לעבר כוחותינו שהשיבו באש ופגעו במחבלים. כוחותינו ממשיכים לפעול במרחב בית החולים", הוסיפו בצה"ל. (צילום: ארכיון)
דובר צה"ל

הפשיטה בשיפא נמשכת: "מחבלים פתחו באש מתוך ביה"ח - כוחותינו השיבו בירי"
תום אברמסון18.3.24
3
0
0

3
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
