יוסי שקל

"יש גבול לטעויות השיפוט נגדנו" | זעם בהפועל חיפה על צוות השיפוט בבלומפילד
תום אברמסון17.3.24
0
0
0
בהפועל חיפה מתכוונים להגיש מכתב מכתב תלונה חריף נגד צוות השיפוט (גל לייבוביץ׳ ורועי ריינשרייבר) שניהל את המשחק בבלומפילד מול מכבי ת״א (1:3 לצהובים).
מנכ"ל המועדון, איתי רק: "יש גבול לטעויות השיפוט נגדנו. זה התחיל בפנדל מול סכנין שבוטל בדקה ה-90 ונמשך בפסילת השער ההזויה היום.
אנו דורשים ומצפים מאיגוד השופטים לעשות בדק בית. גם לטעויות יש גבול והגבול הזה נחצה הערב. לא נעבור לסדר היום על כך".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
