דובר צה"ל

אימו של הילד שניצל מהפיגוע בחברון: "זעקנו לפני שנים שלא יביאו להם רובים, הילד ניצל בנס גדול"
אליה פרג'ון17.3.24
5
0
0
לאחר הנס הגדול שקרה אמש בחברון, כשמחבל פתח באש מאזור בית הקברות הערבי, לעבר שני ילדים שהלכו ברחוב היהודי ובנס לא נפגעו.
חסדיה אימו של אחד הילדים שניצל התייחסה לאירועים: ״זעקנו לפני שנים רבות שלא יביאו להם רובים, הבן שלי חזר הביתה נסער בתום סעודת שבת לאחר שהמחבל ירה עליו וקליע פגע בכדור שלקח איתו בשביל לשחק. הקליע פגע בכדור עם חור כניסה ויציאה. השגחה מיוחדת, הילד ניצל בנס גדול״.
את הדברים אמרה האם לאדמקר וישראל כהן ברדיו קול ברמה.
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
