דוברות המשטרה

תושב לוד נעצר בחשד להחזקה לא חוקית של ציוד צה"לי
פז אבוחצירה13.3.24
0
0
0
שוטרי מחוז מרכז עצרו בלוד תושב בשנות העשרים לחייו, לאחר שבפעולה ממוקדת לחודש הרמדאן, נמצאו אצלו עשרות נפצים וציוד צה"לי.
מהמשטרה נמסר: "במהלך הפעילות ביצעו השוטרים חיפוש בבית בשכונת הרכבת במהלכו תפסו עשרות נפצים מסוגים שונים, כוורת זיקוקים, אמצעי פירוטכניקה, אפוד וציוד צהלי ועיכבו לחקירה תושב המקום בשנות העשרים לחייו, בסיומה ובהתאם לממצאים לעניין מעצרו בהתאם לממצאי החקירה".
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
