ערבים

צבא ארה"ב: "השמדנו טיל בליסטי וכטב"מים של החות'ים בים האדום"
תום אברמסון6.3.24
4
0
0
פיקוד המרכז האמריקני הודיע כי השמיד טיל בליסטי נגד ספינות ושלושה כטב"מים, אשר שייכים לארגון הטרור החות'ים.
על פי הצבא האמריקני, הטיל והכטב"מים שוגרו לעבר משחתת של חיל הים האמריקני. איש מצוות הספינה לא נפגע ולא נגרם נזק לספינה.
"אלו פעולות שננקטו כדי להפוך את המים הבינלאומיים לבטוחים יותר", נכתב בהודעת הפיקוד. (צילום: ארכיון)
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
