
0:00 / 0:00
"יש לנו שבויות, תפסתי אחת": הקלטות מחבלי אונר"א ממתקפת הטרור נחשפות
פז אבוחצירה4.3.24
8
0
0
שתי הקלטות המפלילות שני מחבלים שלקחו חלק במתקפת הטרור, נחשפות.
לאחר בדיקת צה"ל, התברר שהמחבלים שלקחו חלק במתקפת הטרור וחטפו שבויות, עבדו במקביל בביה"ס של אונר"א ברצועה.
מדובר צה"ל נמסר: "ארגוני הטרור ברצועה משתמשים במוסדות אזרחיים, בתי חולים, ארגוני סיוע בינלאומיים ומכפיף אותם למטרות טרור ופגיעה בחפים מפשע. על פי אינדיקציות מודיעיניות ניתן לקבוע כי יותר מ-450 מחבלי חמאס והג׳יהאד האיסלאמי ברצועה מועסקים גם כעובדי אונר"א". (תיעוד ההקלטות: דובר צה"ל)
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
