חיים גולדברג, פלאש 90

לשכת רה"מ: "נתניהו חלה בשפעת עונתית, הוא ממשיך לנהל את המלחמה והמדינה"
פז אבוחצירה4.3.24
8
0
0
לשכת ראש הממשלה התייחסה לפייק ניוז אודות מצבו הבריאותי של רה"מ וציינה גם כי נבדק ע"י רופאו, ד"ר ברקוביץ', שבדיקותיו יצאו תקינות.
לשכת רה"מ: "אנחנו דוחים על הסף את הפייק ניוז בעניינו של ראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה נתניהו לקה בשפעת עונתית שהדביקה מספר רב של עובדי הלשכה.
ראש הממשלה נתניהו נבדק הערב ע״י רופאו ד״ר צבי הרמן ברקוביץ׳ ותוצאות הבדיקה הראו שמצבו של ראש הממשלה טוב. ראש הממשלה נתניהו ממשיך כל העת לקבל החלטות, לקיים התייעצויות, להוביל את המלחמה ולנהל". את כל ענייני המדינה
8
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
