דוברות המשטרה

תושבת חולון מואשמת בגידול וייצור של מאות ק"ג סמים
פז אבוחצירה4.3.24
4
0
0
כתב אישום הוגש נגד תושבת חולון בת 39, אשר שכרה דירה בפ"ת והפכה אותה למעבדה לגידול וייצור סמים.
מהמשטרה נמסר: "מהחקירה עלה כי הנאשמת שכרה בית בן 4 חדרים בפ"ת וחילקה אותו ל 8 חדרים, בהמשך רכשה עשרות מזגנים ומאוררים, מעל 1000 אדניות וציוד נוסף להפעלת המעבדה.
בתאריך 19.2.24 ביצעו בלשי יל"פ פ"ת חיפוש יזום בבית במהלכו תפסו 680 שתילים במשקל המוערך ב 314 ק"ג ועוד 1 ק"ג של חומר החשוד כסם מוכן לשימוש. בנוסף, נמצא בחקירה כי הנאשמת צרכה חשמל באופן פיראטי ללא תשלום בסך כולל של כ 220,000 ₪". (צילום: ארכיון)
4
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
