דוברות המשטרה 

"גנב את האופנוע לעיניי בעליו" | חשוד נעצר
אליה פרג'ון28.2.24
1
0
0
אתמול לפנות בוקר בעת שהיו שוטרי תחנת לב בפעילות ברחוב קרליבך בת"א, הבחין אחד השוטרים בחשוד נוסע על המדרכה על אופנוע ללא קסדה, השוטר הורה לחשוד לעצור אך החשוד המשיך בנהיגה פרועה עד שנעצר על ידי שוטרים ברחוב סמוך.
על פי החשד, ניצל החשוד את המצב שבו בעל האופנוע שיצא ממועדון ברחוב קרליבך, התניע את האופנוע ועמד בסמוך לו, ואז עלה על האופנוע ונמלט עימו כדי לגנוב אותו, כשהוא נוהג ללא רשיון נהיגה, בנסיעה פרועה על המדרכה, לא נענה לקריאות שוטר לעצור את האופנוע, ומסכן את חיי הולכי הרגל והשוטר שעמדו על המדרכה.
כאמור, שוטרי לב ת"א סרקו את המקום ורדפו אחרי החשוד עד שעצרו אותו לחקירה בתחנת לב ת"א, מעצרו הוארך אתמול בביהמ"ש השלום בת"א והיום יובא להארכת מעצר נוספת.
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
