ויקיפדיה

מת האדם שהצית את עצמו מול שגרירות ישראל בוושינגטון
אליה פרג'ון26.2.24
9
0
0
אמש התקבל דיווח בכלי תקשורת זר על חייל אמריקני אשר הצית את עצמו בסמוך לשגרירות ישראל כ"מחאה" על הלחימה בעזה. כאמור, לפני זמן קצר דווח כי החייל האמריקני מת לאחר ההצתה.
9
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
