חיים צח, לע"מ

צה"ל הציג את תכנית פינוי האוכלוסייה מרפיח בקבינט המלחמה
פז אבוחצירה26.2.24
1
0
0
לשכת ראש הממשלה התייחסה לישיבת הקבינט שהתכנס למען אישורי התוכניות ללחימה לרפיח.
לשכת רה"מ: "בישיבת קבינט המלחמה הערב הציג צה"ל את תכנית פינוי האוכלוסייה מאזורי הלחימה בעזה ואת התכניות המבצעיות להמשך. בנוסף, אושרה התכנית לאספקת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה באופן שימנע את תופעות הביזה שאירעו בצפון הרצועה ובאזורים אחרים". (צילום: ארכיון)
1
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
