
השר בן גביר על הסנקציות הבריטיות: "הצו המדובר חושף בלבול מוסרי"
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס והגיב לסנקציות של בריטניה נגד מתיישבים.
בן גביר אמר כי "הצו המדובר חושף בלבול מוסרי חמור: לא שמענו על צו שהוציאו הבריטים נגד אלפי תושבים עזתים שנטלו חלק בטבח, באונס ובביזה נגד יהודים, כאשר מנגד מנסים הבריטים לייצר דה לגיטימציה להתיישבות ולמתיישבים הגיבורים, המחרפים את נפשם מתחילת המלחמה במאבק מול אויב שקם לבצע טבח בגברים, נשים וילדים - אך ורק בשל היותם יהודים.
בן גביר הוסיף כי ״הניסיון לפגוע במתיישבים יקרים, בתוכם - לוחם צה״ל שנפצע וחזר להילחם ברצועת עזה, ואח שכול - היא שיתוף פעולה עם ה-BDS, במסגרתו מחבקים את הטרוריסטים ומאשימים את הקרבנות. כל זאת ללא הליל משפטי בסיסי, רק על בסיס רשימות חיסול של תנועות שמאל קיצוניות.
״אנו לא נירתע מתמיכה במתיישבים המסורים הללו, שכל חטאם הוא - סירובם להיכנע לטרור״ סיכם בן גביר.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
