Freepik

בהלה ביפן: 5.5 טון מים רדיואקטיביים דלפו בתחנת כוח גרעינית
פז אבוחצירה7.2.24
2
0
0
5.5 טונות מים רדיואקטיביים דלפו מציוד בתחנת הכוח הגרעינית פוקושימה הנמצאת ביפן.
מומחים הסבירו שהמים דלפו לבטן האדמה ובבדיקת בור ניקוז קרוב, לא נמצאו ערכים משמעותיים.
תחנת הכוח הגרעינית בפוקושימה נפגעה ברעידת האדמה שפקדה את האזור במרץ 2011, שצונאמי בא בעקבותיה. כתוצאה מרעידת האדמה, מספר כורים גרעיניים הותכו מעצמם בעקבות דליפת החומר הרדיו אקטיבי, שהוביל לתאונה גרעינית המוגדרת ברמה 7, הנחשבת הגבוהה ביותר בסולם הבינלאומי לתאונות גרעיניות. (צילום: אילוסטרציה)
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
