
3 נהגים נתפסו נוהגים בפסילה: כתב אישום הוגש
שוטרי מרחב מנשה עצרו 3 נהגים שנתפסו נוהגים בזמן פסילה של בית המשפט. כתב אישום הוגש היום נגד שניים מהם.
- תושב אום אלפחם נתפס נוהג ללא רישיון נהיגה בפעם השביעית ובפסילה של בית המשפט.
- תושב אום אלפחם נוסף נתפס נוהג בזמן פסילה של בית המשפט בפעם השלישית.
- תושב ג'סר אזרקא נתפס נוהג בפסילה בפעם הרביעית.
נהג הרכב הראשון נעצר לאחר שהעלה את חשדם של שוטרי תחנת אום אלפחם. בבדיקה התברר כי מעולם לא הוציא רישיון נהיגה וכי הוא נוהג בפסילה בפעם השביעית.
נהג הרכב השני נעצר לאחר שהעלה את חשדם של שוטרי תחנת אום אלפחם. בבדיקה התברר כי הוא נוהג בזמן פסילה של בית המשפט בפעם השלישית. השוטרים, שראו כי הוא מסיע את ביתו לבית הספר, סייעו להם והסיעו את הילדה לבית הספר.
נהג הרכב השלישי נעצר על ידי שוטרי תחנת חדרה באור עקיבא. בבדיקה התברר כי הוא נוהג בפסילה בפעם הרביעית.
כתב אישום הוגש היום בבית המשפט לתעבורה בחדרה נגד נהגי הרכב הראשון והשני. נגד נהג הרכב השלישי מתנהלת חקירה.
פעילות זו היא חלק מהמאבק הבלתי מתפשר של משטרת ישראל בנהיגה בפסילה, המהווה סכנה חמורה לציבור.
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
