
נתניהו על החלטת נשיא ארגנטינה: "מקבל אותה בחום"
פז אבוחצירה6.2.24
5
0
0
ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך על החלטת נשיא ארגנטינה להעביר את שגרירותו לירושלים.
נתניהו: "מקבל בחום את הגעתו לישראל של נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי שהודיע על העברת שגרירות ארגנטינה לירושלים. ראש הממשלה נתניהו שוחח על כך עם הנשיא מיליי לאחר היבחרו והוא מברך על כך שהנשיא קיים את הבטחתו.
ראש הממשלה נתניהו ייפגש עם הנשיא מיליי מחר וידון עימו על המשך הידוק הקשרים בין המדינות".
נתניהו הוסיף כי ייפגש עם חבייר והשניים ידברו על הידוק היחסים בין המדינות.
5
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
