
נשיא ארגנטינה הודיע: "אעביר את השגרירות לירושלים"
נשיא ארגנטינה חאבייר מיילי הגיע לביקור מדיני בארצנו, לראשונה מאז שזכה בבחירות לנשיאות ארגנטינה.
שר החוץ ישראל כ"ץ קיבל את פניו והודה לו על תמיכתו במדינת ישראל: "אתה אדם ערכי שמחויב רק לאמת ולא פלא שבחרת להגיע מיד לישראל לתמוך בנו במאבק הצודק להגנתו של העם היהודי מול מרצחי החמאס. מודה לך על הכרתך בירושלים כבירת ישראל ועל הכרזתך כעת על העברת שגרירות ארגנטינה לירושלים בירת העם היהודי ומדינת ישראל! ברוך הבא לישראל אדוני הנשיא - Viva La Libertad Carajo!". (צילום וידאו: יוסף פונס, משרד החוץ)
מלשכת ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה נתניהו מקבל בחום את הגעתו לישראל של נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי שהודיע על העברת שגרירות ארגנטינה לירושלים. ראש הממשלה נתניהו שוחח על כך עם הנשיא מיליי לאחר היבחרו והוא מברך על כך שהנשיא קיים את הבטחתו. ראש הממשלה נתניהו ייפגש עם הנשיא מיליי מחר וידון עימו על המשך הידוק הקשרים בין המדינות".
נא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
