תיעוד מבצעי, מד"א

תאונת עבודה טראגית בצפון: פועל נהרג לאחר שנפל מגובה
פז אבוחצירה6.2.24
0
0
0
פועל כבן 30 נהרג לאחר שנפל מגובה בעבודתו בכרמיאל.
צוותי מד"א הגיעו למקום ונאלצו לקבוע את מותו עקב אופי הפציעה הקשה.
פראמדיק מד"א אילן לוין מסר: "כשהגענו למקום ראינו את הפועל שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו". (צילום: ארכיון)
0
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
