
0:00 / 0:00
פצמ"רים של צה"ל נתפסו ברכבו של תושב הדרום | צפו
פז אבוחצירה6.2.24
2
0
0
המשטרה עצרה תושב שדרות בן 28 שעל פי החשד גנב אמל"ח צה"לי מכלים הנדסיים עליהם עבד וניסה למכור אותם.

במהלך הפעילות הלילה, הגיע למידע משטרה אודות העמסת האמל"ח לרכב, משם יצא למכירה (פגז טנק, 2 פצמ"רים ו-2 פצצות תאורה) והמשטרה הצליחה לסכל אותו.

קצין החבלה של מרחב לכיש, רפ"ק אייל הלבורן: "מדובר בתחמושת תקנית שהיעוד שלה הוא בשדה הקרב, להתפוצץ ולפגוע בבני אדם ורכוש, והנזק ההיקפי שלה יכול להגיע גם לטווחים של עשרות מטרים. חל איסור מוחלט על אזרחים לגעת בתחמושת, ומיד כאשר מבחינים בכזו להרחיק מיד את כל מי שבסביבה ולהזמין את המשטרה".
2
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
