
0:00 / 0:00
יחד עם עשרות מוחים ודגלי ישראל: משפחות החטופים מפגינות נגד אונר"א | צפו
פז אבוחצירה5.2.24
11
0
0
תנועת 'אם תרצו' בשיתוף פורום 'תקווה' (משפחות החטופים), צעדת האימהות וארגונים נוספים אחרים קיימו הפגנת מחאה לסגירת משרדי אונר"א.
ההפגנה התקיימה בעקבות החשיפה שעובדי אונר"א תומכים בחמאס: 10% מכל עובדי אונר"א, מחבלי חמאס או ג'יאהד איסלאמי, או קשורים.

מתן פלג, יו''ר ''אם תרצו'' ומאור צמח, מנכ''ל ''לך ירושלים'' בתגובה: "לא ייתכן שארגון כזה ימשיך להתקיים תחת שטחי מדינת ישראל! זהו ארגון שמתדלק את הסכסוך, מתפרנס ממנו ולוקח חלק פעיל בטרור תחת מסווה של דאגה לזכויות הפלסטינים. הגיע הזמן לשים לזה סוף ולסגור את המשרדים שלהם לאלתר".
11
תגובותנא שימרו על שפה נקייה אשר מכבדת אתכם
